اخبار
1396/4/31 شنبهروابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
آغاز طرح پایش و پالایش برچسب محصولات خوراکی و آشامیدنی داخلی و وارداتی در سطح عرضه
مهندس سید جابر پورشعیب، مدیر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آبادان، از آغاز طرح پایش و پالایش برچسب محصولات خوراکی و آشامیدنی داخلی و وارداتی در سطح عرضه خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان:
مهندس سید جابر پورشعیب، مدیر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آبادان، از آغاز طرح پایش و پالایش برچسب محصولات خوراکی و آشامیدنی داخلی و وارداتیدر سطح عرضه خبر داد.
وی اظهار داشت: در این طرح که توسط سازمان غذا و دارو به کلیه معاونت های غذا و دارو سراسر کشور ابلاغ شده است، برچسب کلیه محصولات خوراکی و آشامیدنی داخلی و وارداتی به صورت رندوم و در سطح عرضه، توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو آبادان مورد بررسی قرار می گیرند و نتیجه بررسی هر برچسب همراه با مشخصات محصول به سازمان غذا و دارو منعکس می گردد تا در صورت وجود موارد عدم انطباق یا تخلف، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

تعداد بازديد اين صفحه: 165727
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108804059 تعداد بازديد زيرپورتال: 3660609 اين زيرپورتال امروز: 898 سایت در امروز: 24224 اين صفحه امروز: 18