1396/9/29 چهارشنبهبا حضور دکتر مجیری
جلسه ایی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون قوانین و ضوابط موجود، مشکلات واحدهای تولیدی برگزار گردید.
جلسه داخلی با حضور مدیران عامل واحدهای تولیدی مستقر در حوزه تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان برگزار گردید.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو : در مورخ 28/09/96 با حضور مدیران عامل واحدهای تولیدی، جلسه ای در دفتر معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون قوانین و ضوابط موجود، مشکلات واحدهای تولیدی و گفتگو در خصوص موانع پیش رو برگزار گردید.
 در این جلسه که در آن خانم دکتر مجیری فروشانی (معاون غذا و دارو)، آقای مهندس پورشعیب (مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی)، خانم مهندس درویشی (کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی) و جمعی از مدیران عامل واحدهای تولیدی مستقر در آبادان، خرمشهر و شادگان حضور یافتند، پس از ایراد سخن توسط معاون غذا و دارو و مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، کلیه مدیران واحدهای تولیدی در خصوص مشکلات خود صحبت نموده و پیشنهاداتی در خصوص رفع آنها به کمک معاونت غذا و دارو آبادان ارائه نمودند.

نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 164928
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107095350 تعداد بازديد زيرپورتال: 3605257 اين زيرپورتال امروز: 3578 سایت در امروز: 147873 اين صفحه امروز: 27