1396/3/20 شنبهمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
تفویض امور اجرایی به معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از تفویض امور اجرایی از سوی سازمان غذا و داروی کشور به این معاونت خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان: دکتر مرتضی جعفری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اظهار کرد: به استناد رأی کمیته فنی و قانونی سازمان غذا و دارو، با تفویض امور اجرایی مربوط به بررسی و صدور پروانه بهره‌‎برداری آرایشی و بهداشتی، پروانه ساخت غذایی، آرایشی و بهداشتی و مجوز ترخیص و گشایش مواد اولیه و فرآیند شده (ثبت منبع شده در اداره کل) به معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان موافقت شد.
 وی گفت: پیش از این، کارشناسان سازمان غذا و دارو برای تفویض امور اجرایی مذکور از معاونت غذا و دارو آبادان و برخی واحدهای تولیدی تحت پوشش آن بازدید بعمل آوردند.
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص افزود: در این بازدید وضعیت و عملکرد واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ارزیابی و بررسی شد و این عملکرد مورد رضایت قرار گرفت.
وی افزود: به منظور انجام هر چه بهتر امور محوله، کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برای طی دوره‌های آموزشی مربوطه به سازمان غذا و دارو معرفی خواهند شد.

نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 164484
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103553100 تعداد بازديد زيرپورتال: 3489564 اين زيرپورتال امروز: 6141 سایت در امروز: 218223 اين صفحه امروز: 42