کارگاه آموزش

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان ،مهندس سید جابر پورشعیب، مدیر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، در مصاحبه با این روابط عمومی از انجام مکاتبات ویژه با سازمان غذا و دارو در خصوص واردات محصولات خوراکی و آشامیدنی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به حوزه تحت پوشش این معاونت و از طریق گمرکات خبر داد.
وی اظهار داشت: در رسانه های عمومی از ممنوعیت ورود کالا از کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان به کشور سخن گفته می شود اما در عمل دیده می شود که این محصولات علاوه بر ورود بصورت قاچاق، از طریق گمرکات و در قالب کالای ملوانی به حوزه تحت نظارت این معاونت وارد شده و این معاونت با توجه به وظایف خود، پس از نمونه برداری از محصولات مذکور و مشخص شدن قابلیت مصرف و اطمینان از سلامت آنها اقدام به ترخیص آنها می نماید.
 مدیر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود با توجه به مغایرت میان اخبار انتشار یافته در رسانه ها و آنچه که در عمل اتفاق می افتد، با سازمان غذا و دارو در این خصوص مکاتباتی صورت پذیرفت.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 164486
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103557316 تعداد بازديد زيرپورتال: 3489622 اين زيرپورتال امروز: 6199 سایت در امروز: 222439 اين صفحه امروز: 44