|
1394/2/22 سهشنبه
شرح وظایف
1- برنامه ریزی ، سرپرستی و تنظیم کار کارکنان در بخش حسابداری مدیریت و ایجاد هماهنگی لازم با سایر واحدها
2- بررسی و تایید کلیه فرمهایی که در بخش حسابداری مدیریت تکمیل و یا صادر میگردد.
3- نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی انبارها و صورت برداری اموال
4- نظارت بر انجام مطالعات و بررسی های لازم در خصوص کنترل هزینه ها و بررسی کارایی واحدها
5- تهیه و تدوین دستورالعمل ها و رویه های مالی در خصوص محاسبه بهای تمام شده خدمات و درآمدها با هماهنگی مدیر امور مالی
6- نظارت برعملیات مربوط به محاسبات بهای تمام شده خدمات و هماهنگی با حسابداری مالی جهت صدور مناسب اسناد حسابداری مربوطه
7- همکاری لازم در مورد تهیه و تنظیم بودجه دانشکده و تفسیر بودجه و همچنین گزارشهای مدیریت و بررسی و تائید و تجزیه و تحلیل گزارشات مزبور
8- نظارت بر کنترل پیش بینی بهای تمام شده خدمات و بطور کلی کنترل و بررسی منابع درآمدی از بعد بهای تمام شده و معقولیت درآمد حاصل از ارائه خدمات
9- همکاری جهت تهیه صورتهای مالی با مدیریت امور مالی .
10- کنترل نهایی و تصویب تسهیم هزینه ها براساس دستورالعمل های مربوطه
11- تحت کنترل داشتن قراردادهای منعقده از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن
انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر امور مالی که با توجه به نوع وظایف ، انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.
|
|