|
1394/3/10 یکشنبه
شرح وظایف اداره بازنشستگی
1-ورود احکام و برقراری حقوق و عائله مندی و کسورات و موظفین .
2-بررسی احکام و صدور سند حسابداری هزینه های فوت ، ازدواج ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و نقل و انتقال .
3-تنظیم موازنه و منظور نمودن اسامی بازنشستگان و موظفین در تغییرات حقوق ماهانه (فرم 1/1 سازمان بازنشستگی )
4-تنظیم لیست حقوق بازنشستگان و موظفین و صدور فیش حقوقی
5-صدور سند حسابداری حقوق بازنشستگان و موظفین .
6-تنظیم لیست کسورات حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین .
7-بررسی و کنترل سن فرزندان بازنشستگان و موظفین که حق عائله مندی دریافت می نمایند.
8-مراجعه به سازمان بازنشستگی تسویه حساب پایان سال .
9-تنظیم لیست عیدی پایان سال بازنشستگان و موظفین و سایر پرداختهای موردی بازنشستگان
10-درخواست استرداد کسور مازاد بر سی سال از سازمان بازنشستگی و تهیه فرم های مربوطه .
11-سایر موارد ارجاعی توسط مدیریت
|
|